Tot cu balul: Partidul de buzunar devine partidul-autobuz

Ei bine, titlul este puțintel forțat, având în vedere că întreg partidul de care vorbim are dimensiunile organizației PSD Bistrița-Năsăud (Conform rezultatelor definitive ale Recensământului Populaţiei din 20 octombrie 2011, populaţia stabilă a judeţului Bistriţa-Năsăud a fost de 286225 persoane). Iar la Buftea… UNPR are tot atâta tradiție cât are pescuitul oceanic. Sau altfel spus, într-un mod mai malițios evident, UNPR Buftea are tot atâta notorietate cât are Mercedes-Benz GL. Aici, citește cine vrea, înțelege cine poate!

partidul-autobuz

De ce partidul de buzunar, am explicat. Acum să ajungem la partidul-autobuz.

Păi în partidul ăsta au urcat și au coborât fel de fel, cam când au vrut, când a fost nevoie și ori de câte ori a bătut un vânticel dinspre vreo „ciolănerie”. Venea miros de ciolan, se urca lumea în autobuz. Nu mulți, să nu fie înghesuială! Poate, dacă vor fi curioși, voi publica o scurtă istorie recentă a UNPR Buftea, cu tot cu fotografiile de rigoare, de la înființare, la „creștere” și declin.

Recent, UNPR – partidul-autobuz – Buftea și-a anunțat direcția de mers. Căci ei nu sunt doar o forță, ei sunt un vector! Pe stilul „joacă bine dar duc crosa strâmb”, anunțul a fost făcut pe saitul de la șaormerie, spulberând astfel orice urmă de nealiniere a șaormarului. Căci dacă despre PMP Buftea a scris doar ca să arate că e informat, însă când vine vorba despre UNPR, treaba se schimbă. Duatlon, Triatlon, mediatizare, amiciții, bani publici dosiți cu fentă, scurși și cu puțintică maioneză, ne facem că nu vedem, ne facem că nu pricepem… În plus, partidul-autobuz i-a transmis direct comunicatul, ba mai mult s-au lăudat cu asta de parca i-ar fi publicat Evenimentul Zilei în vremurile sale bune.

12779182_1193986763962607_5695864457080283623_o

momentul ala cand iti dai share pe propriul wall ,a propria postare, moment de mare angajament
momentul ala cand iti dai share pe propriul wall, la propria postare, moment de mare angajament

Să revenim la partidul-autobuz, care deunăzi și-a schimbat „taxatoarea” (de mare angajament tava aia cu inscripiția Jidvei + carafa de vin de rigoare). Un nou lider de filială, un candidat scos ca prin minune, fix din „meandrele concretului”, pe sistemul „curat și neimplicat politic”. L-au găsit atât de curat și de neimplicat încât cred că până și pentru ei este un mare necunoscut. Astfel, dorința lor de a atrage 7% din voturi nu mai pare deloc un target optimist, ci mai degrabă unul utopic. Să recunoaștem, UNPR nu e vreo lumină de partid, dacă mai pui în fruntea organizației un necunoscut, poți afirma că ai găsit cheia „succesului”.

De cealaltă parte, rezemat de tejgheaua șaormeriei, stă veșnic liber-cugetătorul Eugen D. E atât de liber în cuget încât uneori cugetele i-o iau înainte și apoi razna, și dau năvală afară din tărtăcuță, ieșind la lumină. Omul e un atât de fin analist, un atât de profund cunoscător al politicii (atât la nivel național cât mai ales local), încât chiar stau și mă întreb cum mama naibii a putut pierde Ion Stooica alegerile, având un astfel de sfetnic capabil la îndemână?! Duță știe economie, administrație locală și câte și mai câte. De stai și te minunezi că Ion Stoica a putut să cadă în păcat și să construiască astăzi frigidere la Găești, pentru un Mercedes-Benz GL de nici măcar 100.000 euro! Cu Duță alături?! Cum să te abați de la calea dreaptă când îl ai alături pe cel care e însăși linia dreaptă, rigla vieții, raportorul cu care calculezi orice unghi, șublerul folozofiei, micrometrul gândirilor adânci?!

Pentru cunoscători: am trasat un triunghi. Cu trei puncte distincte și nu întâmplător alăturate. Iarăși, citește cine vrea, înțelege cine poate. Dar nu uitați! E o zicală cu ăia care se aduna! Cică seamănă…

P.S. Sper din tot sufletul ca domnul Păstorel, un om de o rară finețe și noblețe, să aleagă o altă cale, oricare ar fi aceea, și să debarce din partidul-autobuz pentru că merită mult mai mult și pentru că are totodată mult mai multe de oferit.

 

Sursa foto: Facebook

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.