Sub sloganul „Vine para, bine-mi pare”, Mirinda aduce pe piața din România un sortiment nou, cu suc delicios de pere, un fruct foarte cunoscut și apreciat de români. Noul produs completează gama de băuturi răcoritoare Mirinda, ce mai cuprinde sortimentele portocale, lămâie și struguri.
În noua campanie Mirinda, para ia locul mărului în poveștile care l-au consacrat, aducând un gust proaspăt și un deznodământ diferit scenariilor cunoscute.
“Para este un fruct autentic, foarte răspândit și apreciat, dar care nu se bucură de aceeași celebritate ca mărul – personaj central în atâtea povești. Astfel, odată cu lansarea Mirinda Pară invităm consumatorii să facă un exercițiu distractiv alături de noi și să își imagineze cum ar fi dacă, de-a lungul istoriei, rolul mărului ar fi interpretat de pară”, spune Lavinia Barbu, Brand Manager Flavors & Energy, PepsiCo România.
Poveștile noului sortiment Mirinda sunt comunicate printr-un spot TV și prin canalele de social media.
Mirinda Pară este disponibil în două formate de sticle, de 0,5L și de 2,25L. Mai multe informații despre noul sortiment Mirinda sunt disponibile în magazine și pe pagina de Facebook a Mirinda România.
2 răspunsuri
Am scris de mult despre asta, am fost primul care a vorbit despre așa ceva https://www.facebook.com/dintrenoutati/posts/790811221013331 și mai mereu voi fi primul, dai cui îi pasă de recenziile mele? M-am obișnuit să scriu pentru mine!
Eu am publicat un comunicat de presa. Dar ti=as prelua cu drag materialele, oricand!