- Ofensivă majoră de produse noi pentru Nissan în 2014 : 12 lansări în 12 luni
- Nissan Qashqai atinge nivelul record de 2 milioane de unităţi produse în uzina constructorului din Regatul Unit.
- Nissan LEAF este cel mai vândut vehicul electric : 15.000 unităţi comercializate în 2014
- Nissan ZEOD RC face istorie în cursa electrică pe circuitul de la Le Mans
- În România, vânzările Nissan înregistrează o creştere de 15% faţă de 2013
În 2014, Nissan reuşeste un nivel record de cotă de piaţă în Europa, 4,0%, în creştere cu 0,3 puncte faţă de nivelul înregistrat în 2013.
Astfel, 2014 devine al cincilea an consecutiv de creştere în cotă de piaţă pentru Nissan în Europa, atingând un nivel aproape dublu faţă de cel înregistrat în 2009. Alături de marca recent lansată, Datsun, cota de piaţă totalizează 4,1%.
Vânzările Nissan ating un volum record în 2014 pe pieţele europene – 724.613 unităţi comercializate, cu 13,2% mai mult faţă de anul anterior. În luna decembrie, volumul de autovehicule vândute totalizează 70.316 unităţi, respectiv o creştere cu 28,8% faţă de 2013.
În România, vânzarile Nissan au crescut cu 15% faţă de 2013, marca înregistrând o cotă de piaţă de 2,12% la final 2014. Ţinând cont de planul produs impresionant, este de remarcat faptul ca vânăarile de autoturisme Nissan au cunoscut o creştere şi mai pronunţată, de 26% faţă de anul trecut, peste ritmul mediu de creştere a pieţei.
Nivelul record al rezultatelor comerciale înregistrate în 2014 a fost susţinut de o ofensiva extrem de puternică a mărcii la nivel de produse noi. Astfel, Nissan demarează în 2015 cu cea mai puternică şi coerentă gamă din istoria mărcii, printre care două crossovere emblematice – Juke şi X-Trail – şi noul Nissan Pulsar (produs la uzina din Barcelona), model care marchează revenirea constructorului în segmentul C.
DATE CHEIE
- Nivel record de vânzări şi cotă de piaţă în Europa: creştere de 50% în 5 ani
- 12 modele noi în 12 luni
- Lider în comercializarea de vehicule electrice; 15.000 Nissan LEAF vândute în Europa şi 2.300 e-NV200
- Vânzările în segmentele crossover depăşesc pragul de 410.000 unităţi
- Prima cursă electrică pe circuitul de la Le Mans
- Nissan Qashqai este primul automobil din istoria modelelor fabricate în UK care atinge nivelul de 2 milioane de unităţi de la lansare
Iniţiatorul segmentului crossover, Nissan Qashqai, îşi continuă performanţa comercială, atestată de cei 240.000 clienţi care auales în 2014 stilul, eficienţa şi pachetele tehnologice avansate ale noi generaţii Qashqai.
Pentru al treilea an consecutiv, uzina Nissan din Sunderland depăşeşte pragul de 500.000 vehicule produse, consolidându-şi astfel poziţia de lider în productivitate din UK.
Guillaume Cartier, Vice Preşedinte Senior Vânzări şi Marketing Europa, declară: “Gama de produse Nissan este mai puternică, mai coerentă şi mai atractivă ca niciodată. Am depăşit toate barierele cu cele 12 lansări pe parcursul a 12 luni.
Ne-am propus să ne îmbogăţim oferta pe care le-o prezentăm clienţilor noştri : mai multă varietate, mai multă valoare adăugată şi produse mai inovatoare. În 2014 am lansat e-NV200, al doilea vehicul electric marca Nissan ; am consolidat oferta în segmentul crossover cu noul X-Trail şi cu noul Juke ; NISMO a devenit un brand internaţional. »
Nissan LEAF este în continuare cel mai vândut automobil electric la nivel mondial, în timp ce în Europa acelaşi model cunoaşte o creştere cu 30% faţă de 2013. La nivel global, distanţa totală parcursă de clienţii Nissan LEAF însumează nivelul impresionant de un miliard de kilometri, de la lansarea modelului în 2010.
Primul automobil electric deţine şi cel mai impresionant nivel de încredere din partea clienţilor Nissan : 95% dintre aceştia îl recomandă mai departe prietenilor.
Investiţiile Nissan vizând susţinerea producţiei pe pieţele sale cele mai importante în Europa au dat rezultate : vânzările de la an la an au crescut cu 17% în Regatul Unit, cu aproape 13% in Spania şi cu 18,5% în Rusia, cumulate cu rezultatele mărcii Datsun (aceasta din urmă a contribuit la rezultatele comerciale cu 11.419 unităţi). Nissan câştigă cotă de piaţă în peste 65% din pieţele europene pe care activează.
Pe pieţele europene, Nissan este a doua cea mai comercializată marcă auto asiatică, deţinând însă poziţia de lider pe pieţe foarte importante, precum Regatul Unit, Franţa şi Spania.
Nissan în Europa
Nissan este una dintre cele mai puternice şi complete prezenţe auto în Europa, cu peste 14.500 angajaţi în centre de design, cercetare-dezvoltare, producţie, logistică şi comerţ. Anul trecut, uzinele Nissan din Regatul Unit, Spania şi Rusia aufabricat peste 635.000 de autovehicule, inclusiv mini-MPV şi SUV-urile sale premiate, vehicule comerciale şi Nissan LEAF- cel mai vândut şi apreciat vehicul electric din lume (97% din clienţi sunt mulţumiţi de performanţele oferite şi 95% recomandă acest model prietenilor)În Europa, Nissan comercializează 24 modele, având drept obiectiv să devină marca auto asiatică numărul unu pe acest pieţe.
Nissan Motor Co.
Nissan Motor Co. Ltd., a doua cea mai mare companie auto japoneză, cu sediul la Yokohama, Japonia, face parte din Alianţa Renault-Nissan. Activând cu aproximativ 236.000 angajaţi la nivel global, Nissan a comercializat peste 4.9 milioane de autovehicule, generând un venit de 9,6 trilioane yeni (116,6 miliarde USD) în anul fiscal 2012.
Alături de Infiniti, Nissan numără peste 60 modele diferite. În 2010, constructorul nipon a lansat LEAF, primul vehicul electric din lume destinat comercializării în masă, continuând să deţină supremaţia mobilităţii electrice cu zero emisii poluante. Nissan LEAF este cel mai vândut vehicul electric din istorie.
Comentarii recente